ARAMA SONUÇLARI

Toplam 18 adet sonuçtan 18 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Fen eğitiminde model ve modelleme, öğretmenler, öğretmen adayları ve öğrenciler: Alanyazın taraması
Turkish Studies, Vol. 10, No. 15, 2015, s. 255-272, ISSN: 1308-2140
ÇÖKELEZ AYTEKİN
Disiplinlerarası Fen, Teknoloji,Mühendislik ve Matematik Eğitimi:Meslek Lisesi Memleket Meselesi
İTÜ Vakfı Dergisi, Ağustos 2019, ISSN: 324325346564
TOPÇU MUSTAFA SAMİ,TOROS HÜSEYİN
Hüseyin Toros Derleme Makale
An analysis of the pre service teachers’ climate change awarness
16th International Conference on Education, Athens/YUNANİSTAN, 19 Mayıs 2014
DAL BURÇKİN,ÇÖKELEZ AYTEKİN
Grade 5 students’ mental models on electrical circuits
International Conference on Education in Mathematics, Science Techno, 23 Nisan 2015
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
Students understanding of climate change
Canada International Conference on Education (CICE), 16 Haziran 2014
DAL BURÇKİN,ÇÖKELEZ AYTEKİN
Inquire about the electrical circuit
International Conference on education in Mathematics, Science Techno, Samsun/TÜRKİYE, 23 Nisan 2015, s. 461-469
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
An analysis of the pre-service teachers’ climate change awareness.
16th Annual International Conference on Education, 19 Mayıs 2014
DAL BURÇKİN,ÖZTÜRK NİLAY,UMUT ALPER,ÇÖKELEZ AYTEKİN
Teaching of the light emitting bulb conditions in a simple electrical circuit using a pneumatic system model
Elementary Education Online, Vol. 14, No. 4, Eylül 2016, s. 1299-1310
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
Role and importance of analogies in science education
EFMED, Vol. 11, No. 1, Haziran 2017, s. 340-363, ISSN: 1307-6086
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
Turkish middle school students’ conceptions and modelling of chemical bonds
Journal of Baltic Science Education, Vol. 13, No. 4, 2014, s. 483-496, ISSN: 2538-7138
ÇÖKELEZ AYTEKİN,DAL BURÇKİN,HARMAN GONCA
Lamba parlaklığı konusunun öğretiminde analoji kullanımının etkisi
Kastamonu eğitim dergisi, Vol. 27, No. 4, 2019, s. 1575-1594, ISSN: 2147-9844
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
Lamba parlaklığık konusunda değişkenleri belirleme ve kontrol etmenin öğretiminde analojji kullanımı
Kuramsal eğitimbilim dergisi, Vol. 12, No. 1, Ocak 2019, s. 369-400, ISSN: 1308-1659
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
Lamba parlaklığını etkileyen değişkenler ile değişkenleri belirlemenin öğretiminde analoji kullanımının etkisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Vol. 32, No. 1, 2019, s. 63-91, ISSN: 2667-6788
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
Grade 7-9 students’ perceptions of energy and related concepts
Necatibey Faculty Education Electronc Journal of Science Mathematics and Education, Vol. 76, 2009, s. 126-134, ISSN: 1307-6086
YÜRÜMEZOĞLU KEMAL,AYAZ A,ÇÖKELEZ AYTEKİN
Investigation of prospective science teachers’ knowledge about brain-based learning.
Journal of Turkish Science Education, Vol. 9, No. 4, Şubat 2012, s. 64-83, ISSN: 1304-6020
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
Perception of climate change: Reasons, concequences, and willingness to act
International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in Education., Vol. 4, No. 3, 2014, s. 1930-1937, ISSN: 2042-6364
DAL BURÇKİN,ÇÖKELEZ AYTEKİN,ÖZTÜRK NİLAY
Teaching the effect of variables on the brightness of a light bulb in a simple electrical circuit using a Pneumatic System Model (PSM)
International Journal of Phyisical Sciences, Vol. 10, No. 6, 2015, s. 215-222, ISSN: 1992-1950
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
Analyzing the conceptual understanding by grade 6 students about image concept
Turkish Studies, Vol. 10, No. 14, 2015, s. 159-180, ISSN: 1308-2140
ÇÖKELEZ AYTEKİN,SÜMEYRA ÇİFTCİ

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930